>

nuffnang

Followers


welcoming wish

Ya Allah, Tuhan yang membolak-balikkan hati, teguhkanlah hati-hati kami kepada agama-Mu dan tunjukkanlah kami kepada jalan ketaatan

Tuesday, January 15, 2013

Listen! Listen! Listen! Listen! Let me Speak!

Hai! Selamat petang semua....post ni khas untuk MAHASISWA-MAHASISWI sekalian..jgn jadi mcm apa yg berlaku kt UUM baru-baru ni sempena FORUM WANITA DAN POLITIK
Selepas aku layan video Forum Mahasiswa tu, terus otak aku melayang ke UIA..kt UIA tak penah pulak jd mcm tu, sebab --> Sorry ye, bukan nak ampu U aku, tp tulah hakikatnya, BUDAK-BUDAK UIA bukan jenis pengecut.walaupun x semua student UIA jenis berani bersuara, tapi kalau ada yang dh bersuara, ramai yang akan menyokong di belakang. Buat lah apa sekalipun, kami semua jenis bukan penakut. Pelik aku tengok video forum tersebut, tak kan mcm tu je sikap mahasiswa? bila ada yg berani bersuara, xda pulak yg berani nk support? malu la ckitt..ada jugak post2 kt fb dr lecturers aku cakap, student tu x pandai melontar soalan sbb tersangat lantang time tu..yang tu aku sokong la, tapi part yang aku x sokong apabila that 'SZJ' tu tarik mic and said : LISTEN! (several times) and LET ME SPEAK! for me, sgt kelakar ok..that's show you're not a smart person. you're the leader then you should give her chance to finish 'her floor' and answer that question properly. if you're a good speaker,person will hear you lah! xpayah suruh org dengar! then another part yg rasa macam x sedap telinga, bila ada seorang ahli panel bangun nak tmbah, SZJ said "these people are tired" pastu terus pegi ke lucky draw punya session. dasar kelompok tersebut kot, bila stress umpan dengan gifts n mcm-mcm lagi. Really looking forward for SZJ to make an apology to Bawani in public. shame on you! Layan video kt bawah ni. Funny lol!


 
 pic kt atas ni contoh adab sebenar yg patot SZJ bawak sbg org ISLAM..
jom like page ni ramai-ramai jommmm~
http://www.facebook.com/pages/We-want-Sharifah-Zohra-Jabeen-make-a-public-apology-to-Miss-Bavani/129142660585235

No comments:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...