>

nuffnang

Followers


welcoming wish

Ya Allah, Tuhan yang membolak-balikkan hati, teguhkanlah hati-hati kami kepada agama-Mu dan tunjukkanlah kami kepada jalan ketaatan

Sunday, July 24, 2011

New Post : Dah lama x update nih..


SALAM!! hehe..setelah sekian lama blog ni x ber update, aku bercadang mahu mengaktifkan balik..coz bila tengok2 blog org lain, hatiku kata "Owh..xsusah rupanya mencantikkan blog nih..." So dari aku menghabiskan masa kat fesbuk sampai kadang2 xtahu nk wat ape kt c2, main game pon dah jemu, game pon dah jemu tgk aku..=.=' baik aku 'cantikkan' blog aku ni..puas rasa hati bila tengok blog cantik..hehe :) aku berharap dapat meng update kan contents die plak lepas ni..so kwn2, leh la kita berkongsi apa yang patut kt blog nih..yihhhaaa!! thanks to all blogger yg menolong secara x langsung dalam memotivate kan aku. hahah! poyos giler...hehe..anyway, i'll stop here. jumpa lagi yabedabeduuuu... ^_~ sekian.


No comments:

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...